Tips til de hårde fastedage!

Gennem det sidste halvandet år har jeg fastet to dage om ugen, også kaldt 5:2. Jeg har bevidst valgt mandag, da weekenderne godt kan være ret hårde ved kroppen grundet indtagelse af for meget mad. Glæder mig altid til denne fastedag. Torsdag er rart lige før weekenden og fredag kan det ikke lade sige gøre, grundet fredagsvinen.

I de sidste par uger har jeg valgt at "detoxe" på mine 2 fastedage, og indtager ikke de tilladte 500 kalorier om dagen. Jeg er enormt sulten, men min krop har det fantastisk. Her er lige et par tips til at hjælpe dig igennem fastedagene.

Drik danskvand - boblerne mætter.
Stop trangen til de søde sager - børst tænder
Tag i træningscenteret og giv dig god tid - du er ikke sulten, når du træner
Gå en lang tur - husk ikke at tage penge med, hvis det er en tur gennem byen
Fryser du - så tag nogle squats 


Med inspiration fra Jason Vale presser jeg denne juice, gange to, om morgenen. En til om morgenen og en til om eftermiddagen.

Ingredienser
2,5 cm ananas
2,5 cm rødbede
2,5 cm agurk
2,5 cm citron
1 æble

1 liter koldt vand

Skræld ananas, rødbede og citron. Skyld agurk og æble. Fjern kernehuset fra æblet. Pres ingredienserne gennem din juice'er. Lige inden juicen skal indtages tilsættes vandet. 

Og hvis du gerne vil tabe dig, så husk på Bitz, som siger - Luk munden og let røven! 





Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Indstilling af ur på mit SMEG gaskomfur

Smagsfuld spansk kylling med appelsin

Tun carpaccio - verdens bedste forret