Indstilling af ur på mit SMEG gaskomfur

Hvert evig eneste år, ved ændring til sommer eller vintertid, har jeg problemer med at indstille uret på mit SMEG komfur. Jeg både googler og You-Tuber, men det er ikke lige instruktionerne til mit komfur, der dukker op.

Derfor har jeg nu lavet en You-Tube video, dog på engelsk, der viser, hvor nemt det er, og hvor hurtigt det kan gøres. Så må vi håbe, at jeg til foråret husker, at den er lavet. 


Husk på dette er søndag morgen, og jeg har ikke fået ret meget kaffe endnu. 

Kommentarer

  1. Tak for hjælpen. Du har løst et stort problem for mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg rigtig glad for. Fik indstillet tiden på ovnen flere gange inden det lykkedes for mig.

      Med venlig hilsen
      Karen

      Slet
  2. Tak, det sparede mig en del besvær og tid :-)

    SvarSlet
  3. TAK. Jeg hedder også Westberg fra min mormor Lene Westberg, Vejle egnen.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Smagsfuld spansk kylling med appelsin

Tun carpaccio - verdens bedste forret