Livretten - TV2 fri

Jeg deltog i går i optagelserne til programmet "Livretten", der bliver vist på TV2 fri til efteråret. Jeg kan roligt afsløre, at jeg ikke gik videre. Det var dog en rigtig stor oplevelse at være med, og jeg mødte nogle utroligt søde mennesker, som jeg helt sikkert skal se igen.


Optagelserne foregik foran Fregatten Jylland. Det var et hyggeligt "set up".


Dommerpanelet, som helt sikker ikke var på udkik efter en mexikansk livret, men mere en nyfortolkning af en gammel dansk ret. Det kan man jo ikke sige at taco med grønne ris er. Tror heller ikke helt de vidste, hvad pico de gallo var.


Her er så Louise i delfinalen. Hendes ret var hakkedrenge med kød fra hendes egen besætning, og hun fik min stemme. Louise skal jeg helt klart besøge inden længe, og jeg ser frem til at se hendes gård og gårdbutik. Tjek det lige ud på http://louisesverden.dk 

John stemte på "ukrudt" tapas retten, som vi min nr. 2..... 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Indstilling af ur på mit SMEG gaskomfur

Smagsfuld spansk kylling med appelsin

Tun carpaccio - verdens bedste forret