Chai The

For nylig blev jeg introduceret til denne the, og jeg er vild med den.. Min favoritvariant (den eneste jeg har smagt endnu) er David Rio - Tiger Spice Chai.

Chai er oprindeligt en gammel asiasisk drik, men drikkes nu som et alternativ til almindelig the eller café latte. Med en kombination af krydderier, honning og urter er chai the en fyldig drik. Der skal kun tilsættes vand. Chai kan drikkes både varm og kold.. 

David Rio er fra Californien og har siden 1996 produceret chai the og udvikler stadig nye spændende varianter. Hovedparten af produkterne i produktionen er økologiske...

Alle varianterne har dyrenavne, da David Rio er dyreven og støtter diverse dyreorganisationer.

Læs eventuelt mere på http://www.davidrio.com

Pas på.. du bliver afhængig!!!


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Indstilling af ur på mit SMEG gaskomfur

Smagsfuld spansk kylling med appelsin

Tun carpaccio - verdens bedste forret